ویژگی های معلمان کلاس های چندپایه
https://www.yassell.ir
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
ویژگی های معلمان کلاس های چندپایه
دسته بندی : سایر,,
  • بازدید : (2818)

وقتی می گفتند معلم کلاس های چند پایه باید همه فن حریف باشد ، فکر من متمرکز کلاس درس و عوامل مربوط به تدریس و تعلیم در کلاس و مدرسه می شد .اما با خواندن این مطلب در کتناب  «راهنمای تدریس در کلاس های چند پایه » نوشته ی آقای  " سید حشمت الله مرتضوی زاده " اطلاعات دیگری را در این رابطه پیدا کردم .

این مطلب در ادمه ی مطلب درج شده است .لطفا برای مطالعه به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید .

 

 

در مدرسه :

علی رضا و رضا هفته ی پیش دو موضوع را در پیش روی من گذاردند که خیلی جالب بود .

ابتدا این که رضا کنار من آمد و پرسید :  " خانم ! اگر کسی تعداد خوبی ها و بدی هایش یکسان باشد به بهشت می رود یا به  جهنم ؟! " واقعا سوالی بود که من تا به حال به آن فکر نکرده بودم . گفتم : " من جای خدا نیستم که بخواهم در مورد این آدم قضاوتی داشته باشم . چون خدا بهترین قاضی و عادل است و می تواند در مورد اشخاص حکمی دهد که ظلم در بین نباشد اما فکر می کنم این طور باشد که چون خوبی ها باعث از بین رفتم بدی های یک انسان می شود همان طور که در آیات قرآن هم آمده است و همین طور جزای خوبی چند برابر آن است خداوند در قرآن آورده است که پاداش خوبی ها را چند برابر آن خوبی عطا خواهد فرمود ( به لحاظ رحمانیت و رحیم بودن خداوند ) و اما در برابر بدی به اندازه ی آن بدی فقط کیفر میدهد ، این آدم بدی هایش به واسطه ی پاداش خوبی هایش از بین خواهد رفت و در نتیجه به " بهشت " می رود ....

نکته بعدی را هم علی رضا به خاطرم آورد ... " خانم ! اگر پیامبران هرگز اشتباه نمی کنند پس چرا خداوند به خاطر اشتباه حضرت یونس ( ع) او را به دهان نهنگ انداخت تا او را مجازات کند ؟ ! "

جواب من هم این طور بود که پیامبران و امامان معصوم هستند یعنی هر گز گناه نمی کنند . اما ممکن است به خاطر موقعیت حساسشان خداوند در رابطه با آن ها سختگیری خاصی داشته باشد که حتی یک قهر ساده از مردم هم به عنوان خطا ی آن ها در نظر گرفته شده و در همین جا از طرف خدا برایشان مجازاتی در نظر گرفته می شود تا متذکر شوند و به عنوان نمونه و الگو برای مردم بیشتر مواظب اعمال و رفتارشان باشند .......

 



برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • مرتضوی زاده می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/2/24/farhangianek91 و 18:52 دقیقه ارسال شده.

    سلام
    لطفا به عنوان هیات علمی این پردیس ها با عنوان "مهارت های حرفه ای" لینک نمایید.
    با تشکر

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: